WhiteHand

Heeeeeeej bloggen...eller? är det inte så man ska säga nu för tiden!
Det är väll så dom där botox pumpade idioterna gör! hah småflickor, dom vet hur man får en man till bristningsgränsen!

Jaja, idag har vi spaklat och grejsat på våra väggar, blev jävligt kladdigt kan jag lova, vita händer över allt på byxorna, men man måste ju få vara barn ibland också!
Ska blir kul, för när det är klart ska vi börja tapetsera! undra om man ska syssla lite med svartjobb i sommar!
När jag kom hem så ringde telefonen och det var en kurd eller ngt (går på namnet) han ville prata med min pappa, jag blev så jälva förbannad så jag skrek att han hade avlidit och att dom skulle ta bort vårat nummer från listan! fan 5:e gången det händer på ett halvår! JÄVLA IDIOTER!!!!

För övrigt är jag på toppen humör! ska nog göra lite mat nu, sen ska jag hänga fett på facebook lr ngt annat onödigt!

Rockit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0