Nu sätter man igång så dom hemma vet hur man har det

Tja!

Otto Lundin ska börja blogga, Lite kort info till dom som inte vet så har jag flyttat till Oslo och jobbar på ett ställe som heter scan-log, ett rätt så trevligt jobb, jag jobbar bara med svenskar i min egen ålder typ, så de e sweet.

Igår kväll blev det några glas vin och lite tvspel med Felicia, det var trevligt, synd att dom andra var ute och festade bara, hade kanske varigt roligare om man var någon till, men men det var kul iallafall, idag händer det nog inte mycket bara jag och Möller hemma nu.
Eller! jag vet, jag ska nog göra en nyttig och god frukost, sen ska jag nog börja träna jag har typ rasat i vikt,
ja nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, fan vad svårt det är att blogga, hahaha det trodde jag aldrig, pia får det att se så proffsigt ut, men men man kan inte var bäst på allt,


dagens låt.   The times they are changin - bob dylan

Kommentarer
Postat av: Piaiaiaia

hahah får jag det att se proffsigt ut? :P

2009-11-29 @ 17:15:26
URL: http://piiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0