Köttbullar julmust och dataspel

Sitter och skriver i bloggen medans erik tar hand om mina kötbullar, eller det är hans, men jag har fått 11 st eftersom inte jag får lön förens imrgn, jaja idag har jag bara tagit det lungt, blve ingen träning eller nyttig macka som jag hade planerat, det blev dataspel och julmust istället, man mår lite dårligt när mna tänker på det, menmen. ja vädret i Oslo är grått och trist, ingen snö, ska bli skönt att få komma hem till jämtlansskogarna till julen, Linus kommer hem ikv också ska bli kul, han har förmodligen sin kussin med sig ner, tror jag iaf, eller det kanske är något jag inbillat mig.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej på dig =)

Kul att du bloggar...då har jag koll på dig ;-)

Hoppas vi ses snart,det var läääänge sen....

Kram =)

2009-11-29 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0