Snart äre jul! Citat från Tim deutsche kartoffel Siebrand

''deutsche kartoffel'' Näe det blir Svensk potatis å sill till jul, fan va gott med sill, ååååh å julskinka.
ne nu äre jul sanrt alltså, jag har faktist lite julstämning, men inte som när man va liten, då vare julstämning kan ja lova.

Ja ja på nyår så Ska vi va lite folks hos mig, jag kommer skippa badhusparken totalt, är så less på alla fulla små fjortissar i stan så jag gör bäst i att hålla mig hemma med min öl å skumpa, fast jag lurar lite på om man ska dricka vin det är ju så gott!. jaaj nu städar jag I alla fall mitt rum, eller det är vad mamma tror, men jag ska städa snart , men det är ju så tråkigt, menmen livet ska inte alltid vara roligt då uppskattar man inte et roliga lika mkt ju. aja undra om man ska gå å hämta den där jävla skurhinken å dammtrasan, uppdate kommer kanske.


Mahöres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0