Fredag,

Fasiken vad skönt med fredag, rätt soft på jobbet idag, vid 20.00 sa dom att vi antingen kunde gå hem, eller stanna kvar å räkna kläder, jag stannade, är ju här för att jobba så ;)
sen skulle Andreas demonstrera en K1 spark, så henke satte en rulle med bubbelplastpå magen. (såndär plast som man kan smälla) och sen kom sparken, och JÄVLAR vad han flög, han stuttsade ca 3 meter för att sen landa på ett gäng fint uppstaplade kartonger, fy fan alltså, sjukaste saken jag sett på länge. nu ska jag bara softa, två sover och två är ute och festar så jag är helt ensammen och kan göra precis vad jag vill! den e go


You were my sunshine til the day i got burnd
you were my angel til you fell to the earth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0