Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: otto

jadu?

2008-05-14 @ 23:52:20
Postat av: Otto Lundin

okey, nu sitter jag här, vet inte ens om jag gör rätt, sara tvingade mig att skaffa blogg annars skulle hon döda mig:O så nu vet jag inte ens om jag skriver på rätt ställe men det visar väll sig, jadu! idag har jag jobbat och skrivit klart låten till pappa:)..blev rätt nöjd:9..den finns på bdb(Y)just nu väntar jag på att syrran ska komam hem, hon har pluggat i itelien i ett halvår:) men nu fan ska jag fika:) kysshejleverpastej

2008-05-14 @ 23:57:39
Postat av: sanna

HAHAHA, ottoooo..
Du har ju bloggat där man ska skriva kommentarer!
Gör såhär: Logga in på blogg.se -> tryck på nytt inlägg (till vänster) -> skriv blogg -> tryck på publicera. Sen ere klarrt ;)

2008-05-19 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0